Góry, nasze góry…!

18 czerwca uczniowie naszej szkoły z klas 4-7 wyjechali na jednodniową wycieczkę do Rabki.
Tam na miejscu czekały na nich rożne atrakcje jak przejazd tyrolka nad rzeką, wspinanie się po ściance wspinaczkowej i piesza wycieczka na Grzebień, pobliski szczyt , po drodze uczniowie mogli wejść tez na taras widokowy skąd było widać panoramę całej okolicy. Dodatkowo, w tak ciepły dzień ,ochłody dostarczyła im kąpiel w pobliskiej rzece i małe plażowanie. Wszyscy zmęczeni ale szczęśliwi powrócili w godzinach wieczornych do Mnikowa.

Oto klika wypowiedzi naszych uczestników:

„Wycieczka do Rabki była zdecydowanie moją najlepszą wycieczką w tym roku. Było na niej wiele ciekawych przygód takich jak np. Zjeżdżanie na tyrolce, ścianka wspinaczkowa oraz długi spacer który był trochę wyczerpujący ale daliśmy radę. Wycieczka bardzo dobrze nam zrobiła, ponieważ dawno nie mieliśmy takiego bliskiego kontaktu z całą kasą a przez nauczanie zdalne brakowało nam tego. Mam nadzieje że w przyszłym roku również pojedziemy do Rabki bo było naprawdę super.”
Zuzanna Haber

„Wycieczka szkolna do Rabki była bardzo fajną przygodą, spróbowałam nowych rzeczy na przykład tyrolka dzięki której przełamałam swój mały lęk. Również ścianka wspinaczkowa dała mi dużo frajdy, było to trochę trudno ale dałam radę . Wędrówka po górach z najlepszym przewodnikiem Panem Fijałkowskim było nieco wyczerpujące ale wszyscy sobie dobrze poradzili a nagrodą za to był piękny widok z wieży widokowej a całą tą wyprawę urozmaiciły ciekawoski od Pana. Na pewno na długo nie zapomnę  tej wycieczki ponieważ miło spędziłam czas z klasą i świetnie się bawiliśmy.”
Emilka Góralczyk

„W wycieczce podobało mi się dużo rzeczy takich jak tyrolka, ścianka wspinaczkowa oraz kąpiel w rzeczce.
Podczas podróży na Grzebień zaskoczyły mnie piękne widoki oraz różnego rodzaju zwierzęta.
Trasa zajęła około 1,5 godziny i była dość znośna. Kiedy byliśmy niedaleko celu, można było zauważyć piękne i nie codzienne widoki np. pagórki które były zarośnięte drzewami.”
Nina Kopeć

„Na wycieczce podobały mi się atrakcje takie jak tyrolka lub ścianka wspinaczkowa. Dużym zaskoczeniem była miła obsługa a także bardzo dobre jedzenie. Z miłą chęcią wybrałabym się tam na kilka dni.”
Zuzanna Buczek

„18 czerwca 2021 r. wspólnie z klasami IV, V, VI i VII byliśmy na wycieczce w Rabce . Wszyscy, jak jeden mąż, byliśmy zachwyceni tym pomysłem . Od wielu tygodni uczyliśmy się zdalnie, więc to była dla nas fantastyczna akcja .
Punktualnie o 7:00 zebraliśmy się pod szkołą . Czekały już na nas dwa autokary, którymi udaliśmy się w podróż . Nim się obejrzeliśmy, byliśmy na miejscu. Tam powitał nas pan Fijałkowski. Wszystkie bagaże zostawiliśmy w altance, a następnie po podzieleniu się na grupy,  udaliśmy się zdobywać szczyt góry Grzebień. Nie było to proste, ale satysfakcja wynagrodziła nam cały trud . Podziwialiśmy pasmo Beskidów z wieży widokowej, która też dostarczyła nam atrakcji, bo nieco się pod nami chwiała. Ochłodę po tym fizycznym trudzie dał nam potoczek – Raba ,w której zamoczyliśmy nie tylko nogi. Oj, było wesoło! Następnym punktem programu był wspólny obiad w „ Willi Promienna „ . Muszę przyznać, że danie smakowało wyśmienite! Mniam! Już z pełnymi brzuchami i pełni energii spędziliśmy miło czas na tyrolce. Nawet nasze panie uczestniczyły w zabawie . A śmiechu było ….. Poćwiczyliśmy także mięśnie na ścianie wspinaczkowej. Zarówno pani Galos jak i pani Kamińska wspięły się równo wysoko. Byłam pod wrażeniem! Około godziny 18:00 zmęczeni, ale bardzo szczęśliwi, wróciliśmy do domu .
Piękny był to dzień, spędzony razem na łonie natury. Bardzo byśmy chcieli powtórzyć tę wycieczkę najlepiej w tym samym składzie! Ahoj przygodo !”